onsdag 9 februari 2011

Jag är duktig

Nu är Shannara riktigt trött. Hela dagen har hon hållit sej vaken, allt för att få en bättre nattsömn förhoppningsvis.

Dessutom lyckades hon stapla sej iväg till en fåtölj vid fönstret och sitta där och läsa i tjugo minuter samt ta ett kort på vyn utanför fönstret.

Sjukgymnasten kom som utlovat tillbaka efter lunch och tittade på hur mycket jag orkade göra, mätte vinklar och skrev. Sen hjälpte hon mej att stretcha senan i ljumsken som blivit hur kort och öm som helst. Hon lovade komma imorgon med. Känner mej lite stolt över att jag orkat så mycket idag!


Sen kom älskade mor och far på besök vilket alltid är lika trevligt! De berättade att allt gått bra med syrrans sambo och att han fick åka hem nu i eftermiddag, skönt tycker jag.

Sist men inte minst denna dag så har försäkringskassan ringt. Den handledare som ska ha hand om mitt fall presenterade sej och frågade tusen frågor (känns det som).

3 kommentarer:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Skönt att du orkat lite mer idag!

Många kramar en 8-barns mamma

Pysselfarmor sa...

Har nu läst i kapp här - känns som om du har kommit en bit på väg tillbaka ;-) en liten bit i varje fall och en liten bit är alltid en bit...dessutom börjar du prata om bilder OCH tar en bild. och litet humor-glimt lyses igenom.
Var rädd om dig och spring nu inte i 100 knyck på en gång :-)
Tar'ne lugnt! //kramen

BP sa...

Sträckläst igen. Ser att du är på G på riktigt alltså.
Utsikten vetefan om jag gillar men jag är otroligt stolt över dig.
Du klarar det där - hyvling av hud och allt.
Kram