onsdag 2 juni 2010

Snart är det över

Nu är det bara ett utvecklingssamtal kvar och alla tandläkarbesök och BVC-besök är avklarade. Det har varit två hektiska veckor och ytterligare en fullmatad vecka väntar, vernissage, konstutställning, skolavslutningar och en underbar shoppingtur till Ullared väntar. =)

Mina barn är mitt kvitto på att jag är en utomordentligt duktig förälder!

Alla tänder är i perfekt skick!

Utvecklingssamtalen har varit positiva. Mina barn är framåt, hjälpsamma, lugna och trygga. De är smarta och före sin ålder när det gäller den språkliga delen. De har välutvecklad motorik, de små bråkar aldrig (eh, är det mina barn vi pratat om?) och lyssnar bra (jag som inte trodde att de hade några öron). Allt har varit perfekt sånär som på att den stora dottern kunde ha presterat bättre i skolan om hon inte var så lat... Hon har alltid alla rätt på proven utan att lägga ner sej nämnvärt mycket, men man måste vara engagerad på lektionerna också.

Inga kommentarer: