onsdag 10 augusti 2011

Ömma magmuskler

Klockan tolv idag dök min faster och kusin upp för att stanna till imorgon. Jättekul!!!

Dagen har alltså tillbringats med att laga mat, babbla och skratta magmusklerna ömma.

Tonåringar har ett speciellt sätt att umgås. Med varsin dator i knät och mobilerna på säkert avstånd... Hur de lyckas vara sociala är en helt annan femma. ;) (De kanske skickar meddelanden på msn till varann?)

Då småbarnen hade kommit i säng öppnade jag och faster en flaska vin, Fresita (mums), Stora Brorsan bosatte sej vid sin tv och tjejerna bänkade sej vid Tonåringens tv med popcorn och ett par filmer!

Nu ska jag se till att vara social! ;)

Go Black Beauty, go!

3 kommentarer:

4U2 sa...

Visst undrar man? En annan sak är det när jag sms:ade till dottern om en sak för jag hade ont att gå alla trappsteg upp till hennes rum! ;) ;) ;)

BP sa...

Det är precis vad de gör - messa till varandra och 100-tals till. Du har fattat det där med att ha ett fungerande nätverk. Eller nej, du har inte fattat ett dugg, konsultera N;-)

Susanne sa...

För en timme sedan såg det ut så här hemma på min gata. Jag satt på altanen och läste en bok, sonen satt på övervåningen och spelade spel och messade med kompisarna, hans flickvän satt på undervåningen och var social på nätet. Va hände med fredagsmyset ;)