måndag 11 april 2011

Hysteriskt tvättande!

Ytterligare en hektisk dag har nått sitt slut.

Dagen började i tvättstugan strax före sju och jag har ännu inte hämtat upp den sista tvätten. Som tur är har min älskade mamma varit här och hjälpt mej i sju timmar idag. Hon har burit, tvättat och vikit. Tack älskade mamma!

Utöver tvätten har jag hunnit ringa några samtal, varit på IUP-samtal för den stora grabben och njutit av solen och värmen med ungarna då de kommit hem.




Efter en alldeles för sen kvällsfika och en alldeles för sen nattning av småttingarna sitter jag nu här och samlar energi för att hämta upp de sista plaggen.

Livet rullar på, ungarna är underbara (för det mesta ;) ), men i morgon ska Mamman göra så lite som möjligt (då barnen är på skolan) för jag vill då inte hamna på sjukhuset igen!

1 kommentar:

Pysselfarmor sa...

Livet är nästan som förrut ;-)
skönt