lördag 30 april 2011

Blodigt

Eftersom jag har ont i mina muskler idag och det rinner mer blod än vätska ur såret på benet nu så tänkte jag att det var lika bra att dra armbågen i ett skåp så bloden började rinna för att få något annat att tänka på. ;)

Skämt åsido, det har runnit förbannat mycket vätska ur mitt ben den senaste veckan och, motsatt till vad alla läkare sagt, så verkar den så kallade inflammatoriska vävnaden i låret ändå ha varit vätska eftersom de hårda knölarna nästan är helt borta nu. Förmodligen är anledningen till att det kommer blod nu att vätskan börjar ta slut och hålet ska till att läka igen... Eller vad tror ni?

1 kommentar:

BP sa...

"Vätskande sår kan ha flera orsaker men oftast är det ett naturligt led i upprensningsfasen och brukar uppträda en tid efter insättande av tättslutande förband."
Detta säger en googling, så japp, du har helt rätt. Då får jag väl gratulera Shannara:-) Äntligen!!!