måndag 26 juli 2010

Klart grabben ska ha en motorcykel!

Idag blir världens goaste Goding ett helt år! Det kändes som om jag låg på förlossningen igår, var tar tiden vägen?

Som jag skrev igår så vände Lillen sej rätt under natten för ett år sedan och sen sattes droppet igång igen. När så det riktiga värkarbetet satte igång stängdes droppet av, men allt hände på tjugo minuter ändå. Då var jag glad att jag inte väntade hemma på att det skulle starta av sej själv, jag hade inte ens hunnit ut i bilen i så fall!

Lillprins vaknade dagen till ära 04,50 och ville kliva upp, det ville inte Mamma, men tillslut så vann Lillen (han väckte upp alla andra ungar, så jag anser att han fuskade ;) ).

Så tidigt i morse fick han sina paket...









GRATTIS världens goaste ettåring!!!

P.s. Strömavbrott när man ska göra tårta är inte att rekommendera... D.s. =(

1 kommentar:

Sara sa...

Stort grattis på 1-årsdagen!

Kram från Hugo och Sara