Jag undrar vad min son menar med detta?
Är han missnöjd med märket? Eller vill han helt enkelt bara slippa???
Det är i alla fall tur att grabben gillar den nya tvålen och oljan från Natusan, Natusan First Touch, som just nu Mamman Buzzar om! =)
Mamman i familjen är ju Buzzador och Buzzar lite ibland. Att Buzza innebär att man använder en metod kallad word of mouth för att marknadsföra olika varor.
På ren svenska innebär det att Mamman får ett paket med varor, den här gången Natusan First Touch, som hon först testar själv. Därefter delar hon ut prover till familj och vänner, berättar att hon "buzzar" och berättar allmänt om produkten samt om sina egna erfarenheter av den.
Den här omgången har varit riktigt lyckad. Båda produkterna är jättebra och provflaskorna gick slut på två röda. De som provat verkar i stort sett nöjda också. En buzzningsomgång gick av stapeln på stranden där Mamman delade ut flaskor, pratde om produkten och sen tvättade vi alla små godingar i sjön! =)
I tidigare kampanjer har jag även fått prova på bland annat Dove tvål, halstabletter, munskölj och "nyttiga" chokladbitar.
torsdag 1 juli 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar