fredag 2 juli 2010

Fredagskul - Fräckisar

Mitt i natten...

... går lille Johan på toaletten. Plötsligt hör han stönande från sovrummet. Han tittar in och ser att föräldrarna har sex. Innan dem hinner reagera så utropar lille Johan:

- Jag ska rida hästen!

Lille Johan hoppar upp på pappans rygg och han är glad att sonen inte ställer några obekväma frågor och låter honom hållas. En kort stund senare börjar mamman flåsa allt häftigare och stöna allt högre, varpå lille Johan utropar:

- Håll i dig pappa! Det är nu jag och brevbäraren brukar bli avkastade!


En ung man...

... går in på en mack för att köpa kondomer. Mackföreståndaren förklarar att det finns förpackningar med 3,6 eller 12 kondomer och frågar vilken han vill ha.

- Tja, säger ynglingen lite kaxigt, jag har dejtat en riktigt het tjej i några veckor och ikväll har hon lovat att jag ska få sätta på henne. Vi ska äta middag hos hennes föräldrar och sen sticka hem till mig för att göra det och när hon väl fått smak för min "lille vän" lär hon vilja göra det hela natten. Så ge mig ett 12 pack.

Mannen köper sitt 12 pack och åker därifrån. Senare samma kväll vid middagsbordet hemma hos tjejens föräldrar frågar den unge mannen om han kan få be en bordsbön. Han börjar be och fortsätter och fortsätter..

Efter några minuter lutar sig tjejen över honom och viskar:

- Du har aldrig berättat att du var så religiös.

Han viskar tillbaka:

- Du har aldrig berättat att din pappa jobbar på en mack..


En läcker blondin...

... vinkar till mannen och han tycker att han, svagt, känner igen henne.

- Känner jag dig? frågar han.

- Om jag inte tar fel så är du far till ett av mina barn, svarar hon.

Mannen börjar fundera på den enda gången han varit otrogen och säger:

- SHIT, är du strippan som jag "satte på" på biljardbordet på min svensexa?

- Nej, det är inte jag. Jag är din sons klassföreståndare!


Mannen...

... och hustrun grälade högljutt:

- När du dör ska det stå på din gravsten: Här ligger min hustru, ISKALL som alltid!

Hustrun svarade ursinnigt:

- Och på din ska det stå: Här ligger min man, STYV för första gången!


En man och...

... en kvinna hade varit gifta i 30 år och bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till Florida där de hyrde en lägenhet. På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan ömt på sin make, med lidelse, och sa:

- Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig nu, som för 30 år sedan!

- Inte så konstigt, svarade mannen, den ena hänger i teét och den andra ligger i gröten!


Frun kom hem...

... från ett dildoparty och gubben frågade:

- Nååå, hade dom någon som liknade min snopp?


-Ja, men dom sålde dom som öronproppar!




Inga kommentarer: