fredag 23 juli 2010

Fredagskul - Vem är din förebild?

Försök nu göra detta UTAN att fuska...

Scrolla INTE ner till botten innan du gjort själva testet, då förstör du poängen (och ungefär nu så kommer minst hälften att läsa vad som står längst ner... ;) haha).

Plocka fram en miniräknare, förslagsvis den som finns på datorn.

  1. Välj din favoritsiffra mellan 1 och 9.
  2. Multiplicera med 3.
  3. Lägg till 3 och multiplicera med 3 ytterligare en gång. (och ja, du får använda kalkylatorn nu)
  4. Om du har gjort rätt så har du nu ett två- eller tresiffrigt tal. Addera de siffrorna med varandra.
  5. Dags att scrolla ner och se vilken som är din förebild i listan som finns nedanför bilden...

  1. Einstein
  2. Nelson Mandela
  3. Abraham Lincoln
  4. Helen Keller
  5. Bill Gates
  6. Gandhi
  7. George Clooney
  8. Thomas Edison
  9. Shannara
Jag vet... Jag har den effekten på folk! En dag kan du också bli som jag. ;) Tro mej, jag lovar! =)

P.s. Sluta byta siffra, jag är din IDOL! Lev med det!!! D.s. ;)

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Underbar... Jag fick nio, på första försöket, klart du är min förebild :O)

BP sa...

Hade sett den förut. Visst är det märkligt. Å självklart är du min idol - jag menar en sån tjej som du med sex ungar - finns nog inte så många som du:-)