måndag 12 juli 2010

Gissa vad?

Med adrenalinet snabbt pumpande ut i varje fiber av kroppen vaknade jag av en smäll före fem i morse. Jag formligen flög upp ur sängen. Tack och lov var det bara dammsugarslangen som rasat i golvet!

När jag ändå var vaken och uppe så passade jag på att fota mina söta utrymmesparasiter till huliganbarn. Med halva barnaskaran i sängen blir det extra varmt och klibbigt. Så mysigt så! ;)


Jag antar att absolut ingen kan gissa var vi tillbringat åtta och en halv timme av den vakna tiden idag?



Massor av trevligt sällskap på stranden och kompisar till ungarna! Barnen har nu avverkat ungefär halva sommarlovet och jag lever!!! Allt är underbart och jag längtar INTE efter skolstart än! =)

Dagens två höjdpunkter (förutom faktumet att vi levde på stranden):

  1. Lillen gick TIO steg alldeles själv!
  2. Puddeludding har lärt sej simma, under vatten, alldeles själv!
Mamman pyser över av stolthet!!!

1 kommentar:

BP sa...

Vilka bilder:-) Din prio är då alltid rätt:-))