fredag 22 juli 2011

Shannara's SaturdayMix #67 - Tankar

Välkommen till Shannara's SaturdayMix!
(to see the post in english please use the translation tool to the right)

Mixen i lite nyare kostym dröjer ytterligare en vecka på grund av att min dator havererat och jag dessutom har problem med uppkopplingen mot nätet.

Har hela eftermiddagen och kvällen försökt följa händelseutvecklingen i vårt grannland. Det är hemskt, obeskrivbart, det går inte att sätta ord på det. Veckans tema blir Tankar.
(Tankar om vad som helst eller kanske en tanke till de drabbade i Norge eller någon annanstans på vår jord).

Det här är en fotoutmaning som ALLA är välkomna att deltaga i, oavsett kunskap om fotografering eller utrustning. Mobiltelefon eller värstingkamera spelar noll roll. ;) Det viktigaste är att man känner glädje då man fotograferar.

Som vanligt vill jag att ni tolkar temat på ert eget speciella vis. Och kom ihåg att ni gärna får deltaga hela veckan, skulle det vara så att ni tycker att ni hittar en bättre bild på temat efter att ni lagt in ett bidrag så lägg in ett till. =)

Använd fantasin och kom ihåg The sky is the limit!

Lämna era länkar som en kommentar så lägger jag in dem här vid tillfälle. =)

L
et's play!

4 kommentarer:

Maboe sa...

Mine tanker går spesielt til foreldre som har mistet sitt barn i denne ulykken. Har selv opplevd det for 5 år siden. http://maboe.blogspot.com/2011/07/blog-post.html

GITTAN sa...

En hemsk händelse...jag har mitt grannland i mina tankar.

4U2 sa...

Mitt bidrag kommer här och mina tankar är med/hos Norge ...

http://4u2really.blogspot.com/2011/07/tema-tankar.html

Bildgatan sa...

De här tankarna är ganska naturliga idag för de flesta människor och det är väl ett tacken på att vi är många som har känslor och kan känna empati med det som skett och sker.

http://bildgatan.designa.nu/2011/07/23/mina-tankar-idag/