fredag 8 juli 2011

Shannara's SaturdayMix #65 - Glas

Välkommen till Shannara's SaturdayMix!
(to see the post in english please use the translation tool to the right)

Från och med nästa vecka har jag tänkt ändra om lite grann här. För det första har jag tänkt lägga in en lista till höger med kommande veckors tema och för det andra blir det en ny logga. =)

Vad tror ni om det? Att få temana i förväg? Om någon har tid över och känner för att göra en logga så är ni mer än välkomna! =)

Nu till Veckans tema som blir Glas.


Det här är en fotoutmaning som ALLA är välkomna att deltaga i, oavsett kunskap om fotografering eller utrustning. Mobiltelefon eller värstingkamera spelar noll roll. ;) Det viktigaste är att man känner glädje då man fotograferar.

Som vanligt vill jag att ni tolkar temat på ert eget speciella vis. Och kom ihåg att ni gärna får deltaga hela veckan, skulle det vara så att ni tycker att ni hittar en bättre bild på temat efter att ni lagt in ett bidrag så lägg in ett till. Allt är tillåtet här! =)

Använd fantasin och kom ihåg The sky is the limit!

Lämna era länkar som en kommentar så lägger jag in dem här vid tillfälle. =)

L
et's play!

6 kommentarer:

BP sa...

Jag kan göra en logga åt dig... men först efter semestern - åter den 25 juli... tror jag;-)
I förväg och i förväg - ja fototriss och dom andra gör ju det, men jag tror inte att du är "on to a winner" med att lägga upp teman veckovis om det är det du är ute efter.

Kör på tjejen och lyssna inte på "tanten", som nu ska fundera på "glas" innan hon åker på semester och ine vet om det finns wifi ... I-problem, jag vet...

Olga T sa...

Jag har ett bidrag på temat glas uppe nu!
Att lägga in teman i förväg kan vara en sporre till att fota nytt och man har några dagar på sej att jaga motiv. För min del spelar det inte sp stor roll. Mest handlar det kanske om vad som är hanterbart för dej. Ha en skön lördag!

http://litenfagel.blogspot.com/2011/07/shannaras-saturday-mix-glas.html

GITTAN sa...

Här kommer ett hjärta av glas.

BP sa...

Här kommer mitt bidrag!
http://bp-computerart.blogspot.com/2011/07/shannaras-saturdaymix-glas.html

Milla sa...

Sett genom en glasflaska

Twiggy sa...

http://imbehindthecamera.blogspot.com/2011/07/fotoutmaning-glas.html

Mitt bidrag till veckans tema.

Ha de! Twiggy