söndag 10 juli 2011

Men vad är det här?

Morr, spott och fräs! Vad är det här? Först gick datorn sönder, det trådlösa nätverkskortet gick och dog, sen krånglade fotoprogrammet, därefter har blogger bestämt sej för att jag inte ska få blogga ikväll uppenbarligen!

På tredje försöket tog jag mej så långt så att jag fick upp "skapa-inlägg"-sidan och kan skriva det här...

MEN när jag försöker ladda upp korten från dagens badtur tillsammans med min syster, hennes gubbe, Minibatman, hans kusin, Goa K och hennes två små samt mina egna gryn (förutom tonåringen då, fel badplats) så står det bara "Service unavailable".

Min plan var att skriva ett snabbt inlägg, få ungarna i säng lite tidigare ikväll och sen lägga mej i tid själv eftersom jag har ett antal ärenden att uträtta imorgon med start nollåttanollnoll plus att jag har en date med tvättstugan! =)

Gör ett sista försök att ladda upp bilderna... Yeay, det funkar! =D

Grabben med inbyggda hoppstyltor! ;)

Krokodiljägaren

Sjöjungfrun

Höjdhopparen

Kanonkulan

Mr plask

Krokodiltämjaren

Gott med fika!


"Mej inte gilla mammas kamera!"

Dagens stora scoop - Min syster, badkrukan och fryslorten, har badat! Jag har till och med bildbevis, men ibland är jag snäll... ;)

Nu ska fyra små godingar bäddas ner i säng! (Men först ska jag se hur många försök det krävs för att publicera det här... Har redan gjort fem!)

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Underbara bilder på fina barn! Ser ut att va skönt med bad :) Ha det gott!

Kramar till dig och din familj!