fredag 14 maj 2010

Lugn dag

Efter det bryska uppvaknandet denna morgon kom jag till sans och snabbt plockade vi ihop och diskade. Lagom till lunch var vi hemma hos mina päron där vi bjöds på taco/tortilla-lunch. Smask i magen. (Tack för maten)

Efter maten kastade sej ungarna ut på kusinens studsmatta medan jag, mamma och Lillen tog en promenad med hundarna.

Så här snäll är mosters bamsevovvsing! Till och med en liten tio månader gammal grabb klarar av rastningen. ;)


Ute hittade jag naturligtvis diverse växter att fota, som vanligt! =)



Sen fick pojkarna lov att sätta en varsin potatis. Ska bli kul att se om det blir tillräckligt med potatisar för en middag av det hela i slutänden!



När vi kom hem och hade varit och handlat bestämde vi oss för att prova att ta ut den katten som fortfarande finns kvar i huset. Kanske kan han locka hem det andra kräket?

I vilket fall som helst så hann jag precis knäppa en bild på honom innan han tog fart och rusade in igen! =)) Han vill då INTE vara ute, det var bara otäckt.


2 kommentarer:

BP sa...

Alltså bilden som har etsat sig fast på näthinnan idag är katten. Den ser ju inte ens ut som en katt. Den ser lätt kaotiskt galen ut faktiskt... å trivs säkert ypperligt hos er;-)

BP sa...

Svar: I'm tuned ... efter Sportspegeln;-)
Å visst liknar kissen en hund. Vem vet..., ja du vet;-)