fredag 2 september 2011

Poff sa det bara

Poff sa det bara så var dagen slut...

Jag vet knappt var den tog vägen? Barnen kom till skolan, jag skjutsade Tonåringen efter att hon lämnat lillasyster på förskolan (för att spara tid så tog vi varsitt barn). Väl hemma igen hann jag knappt diska och gå till frissan för att kapa mitt hår lite innan ungarna började droppa in.

Fredagsstädning, mat och titta på ett hus (med en väldigt trevlig planlösning) stod sen på att-göra-listan.

Därefter hämtade Syster upp Sexåringen så han fick åka för att sova över hos Minibatman.

På något vis missade vi till och med fredaxmyset fast de första ungarna inte kom i säng för än närmare nio. Vid tio låg resten av familjen utslagna också.

Dags för Mamman att plantera rumpan i sängen också nu tror jag minsann!

Sov Gott!

Inga kommentarer: