onsdag 19 september 2012

Omväxling förnöjer

Växlande väder, ena stunden sol och nästa regn...

Morgonen började med läxor (som inte blev klara igår) och efter att Bröderna Bus kommit iväg till skolan så dröjde det inte länge för än Snufflis "dagisfröken" ringde och sa att de skulle till skogen idag. Lillan börjar egentligen elva, men istället för att jag lämnade henne på skolan då så kom skolan hit och hämtade henne vid halvtio! Omväxling förnöjer! =)

Därefter trodde jag att det skulle bli lugnt ett tag, men inte alls. Lagom till att Lillen skulle lämnas på sin "skola" så ringde det på dörren. Utan förvarning så står ytterligare två killar fån Säffle Byggkomponenter i trappuppgången med massa maskiner, som för en jävla massa oväsen, för att få bort mattresterna i Stora Brorsans rum. Det innebär alltså att jag just nu sitter här med barnens små, rosa hörselkåpor på huvudet. ;) Omväxlande!

Dessutom så börjar jag jobba två timmar tidigare idag, en härlig omväxling. Jag gillar timmarna på jobbet skarpt! =D

1 kommentar:

Sandra sa...

De jobbar på bra dina byggjobbare:-)
Hoppas att hans rum blir fint och att de tar tag i resten av lgh också i de rum du vill ha kollade!
Du gör ett bra jobb att hinna och orka med dina sex barn! Tycker att vi som ändå alltid är två har svårt att få ihop alla föräldramöten och aktiviteter med våra fyra barn! Keep up the good work