måndag 6 februari 2012

Ett gott skratt förlänger livet

Om det är sant så har jag förlängt mitt liv en hel massa på jobbet idag! ;)

I övrigt så har dagen varit lugn. Lilleman sov tre timmar på förmiddagen och vaknade pigg och glad! Pappan hade skavsår i öronen när jag kom hem från jobbet så som Lillen har babblat. De stora ungarna hade hämtat övriga tre småfolk i vanlig tid på fritids och "dagis" medan Pappan fixade middagen.

När jag kom hem från jobbet så hade barnen tusen saker att berätta. Snufflan hade fått vara i ett klassrum hela dagen eftersom deras avdelning målas om. Sjuåringen var uppspelt över att det snart är dags för den första riktiga fotbollsmatchen (måste skaffa benskydd) och Sexåringen var lite orolig för att han kommer göra självmål (skönt att de spelar i samma lag, blir lite mindre pass då).

Även Tonåringen och Stora Brorsan var lite sociala! =)

Nu har äntligen småmänniskorna kommit i säng och jag ska sjunka ner framför ett avsnitt av CSI innan det blir natten!

Inga kommentarer: