onsdag 18 januari 2012

Underbara ungar

Dagen kom och försvann lika fort.

Onsdagen började med ett sms från mäklaren där hon förklarade att säljarna av "mitt" hus redan bestämt sej för en köpare trots pågående budgivning och visningarna var inställda. =(

Efter att ungarna lämnats på "dagis" så hamnade Mamman på kontoret i två timmar för att fixa och dola lite hit och lite dit. Chefen fick snällt bjuda på min lunch! ;)

Därefter hem i två timmar för att röja undan innan mitt ordinarie arbetspass för dagen satte igång.

Idag måste jag berömma mina barn extra mycket också!!!

Stora Brorsan hämtade upp Bröderna Bus på fritids redan klockan fem och såg till att de kom iväg på fotbollsträningen och sedan hämtade han dem där halvsju. Innan det så hade han tagit hand om disken som inte jag hann med innan jag gick.

Tonåringen hade hämtat de små som vanligt och när jag kom hem vid halvåtta satt alla vid bordet och käkade kokkorv med bröd.

Alla kläder var upphängda och hemmet såg i stort sett ut som då jag lämnade det!

Jag har världens underbaraste barn!!! Vårat liv skulle inte fungera om de inte ställde upp så bra. Stora Brorsan har belönats med ett headset till datorn och dottern har fått extra pengar så hon kan gå ut med sina kompisar på fredag kväll!

Inga kommentarer: