måndag 5 mars 2012

En liten ledtråd

Nu finns en liten ledtråd i kommentarsfältet (på det ursprungliga inlägget) till kluringen jag lade ut tidigare idag. Lycka Till!

Själv ska jag ta hand om resterna efter kvällskaoset (pojke som somnat med gammal blöja, kläder och utan mat i magen, o'boy på hela golvet, griniga pojkar som slogs över datorerna som inte ens får användas när jag jobbar, supersur Tonåring och uppkäftig Stor Brorsa) idag och sen krypa i säng tidigt!

Imorgon ska det firas födelsedag här och Mamman har inte ens några presenter hemma! Det löser sej nog som det brukar göra i Shannaras värld! ;)

4 kommentarer:

4U2 sa...

Men hur kommer man på det? Vem hittade på det? Hur kunde barnen hitta lösningen? Förstår nu när du skrivit ledtråden men herre gud, jag har ingen logiskt tänk! :)

BP sa...

Urk! Bäst att låta dig ta hand om kaoset då;-)

Å din ledtråd hjälper inte ett dug. Min IQ är inte skapt för detta. Tror jag testar det på civilingenjören som råkar vara min chef imorgon;-)

Anonym sa...

Jag löste det inom 1h =)

Anonym sa...

Jag löste det inom 1h =)