fredag 25 mars 2011

Så bra gick det

Så bra gick det med bloggpausen. Inte ens ett dygn slapp ni mitt "babblande". =)

Så bra gick det med återbesöket på kirurgslussen så att jag nu ligger inlagd igen. Iförd den obligatoriska sjukhusuniformen har jag skickats på ny röntgen och hunnit träffa tre läkare. Jag har ätit sjukhusmat, tagit prover och fått den mest nerluggna säng jag någonsin skådat.

Mitt i allt detta behövde Lilleman till akuten i här i stora staden så jag hasade mej iväg dit på mina kryckor, rymde från infektion en stund, och mötte upp Pappan och liten.

Nu ligger jag här, delar rum med en dam på nittiotvå år. Rolig tant, mun går i ett. Har man levt så länge så har man mycket att säga uppenbarligen.

3 kommentarer:

BP sa...

Bra att man inte slipper dig. Men fy f*an vad har hänt. Å vad har hänt med Miro???

Sorry det låter fel. Jag oroar mig för dig - MYCKET - men Lilleman....

1 000 kramar och snälla ni - KRYA PÅ ER!!!!!

Anonym sa...

Gumman, hoppas att allt går bra. Ringer dig om en stund./Mona

Anonym sa...

Hur mår Lilleman och vad har hänt honom? Krya på er båda!