onsdag 30 mars 2011

Here we go again

Tillbaka på sjukhuset... Det här året har inte riktigt börjat som det ska.

Skulle varit på röntgen tidigare idag, men eftersom jag mått illa inatt så ville jag inte åka in och smitta halva sjukan med någon skit. Tji fick jag, fick feber under eftermiddagen och var tvungen att åka in.

Nu ligger jag här och används återigen som nåldyna. Sköterska efter sköterska hälsar glatt på mej och önskar mej välkommen tillbaka. Nu har vi bestämt att nästa gång vi ska ses så blir det på krogen!!!

Den här gången hoppas jag att de fixar färdigt med allt innan de skickar hem mej igen!

3 kommentarer:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Åh krya på dig!!!

Kram en 8-barns mamma

BP sa...

Omtänksam som alltid... Stackars, stackars dig Shannara. Tycker otroligt synd om dig. Men låt dom använda dig som nåldyna - bara dom hittar vad som är fel på dig.
Kul att vara stamgäst förresten, lite förmånar får man ju förhoppningsvis. Klart du får!!!!

Krogen "next"!!! Bra plan, nå't att se fram emot.

Insistera att vara "sjuk", vilket du ju bevisligen är tills de har fixat färdigt. Lova det!!!

1 000 kramar tjejen!!!

Anonym sa...

Meen. jaja hoppas verkligen att de ser till att göra det de ska nu då, innan du får åka hem igen.Hör av mig om jag hittar mobilen, vettefan vart den är. Kram /Mona