onsdag 22 augusti 2012

Mitt söta troll!!!


Precis vad man vill mötas av efter jobbet. Jippie! Lyckan är gjord... Ett alldeles gratis träningspass... Böj på knäna, torka, upp igen, vrid på kroppen och skölj... Samma procedur ett x antal gånger och dagens kalorier är ett minne blott! ;)

Nåväl, vi spolar tillbaka ett par timmar...

Efter att jag lämnat av de små på förskolan denna förmiddag, och före det var dags att gå till jobbet, så hämtade jag upp Tonåringen inne i Lilla Staden och jisses vad det bubblade ur henne (och sprudlade om henne). Hon hade haft en alldeles underbar hajk med klassen. Allt hade gått jättebra (förutom att en av tjejerna fått ett träd i huvudet och fick fara till akuten i Stora Staden med minnesförlust, som tack och lov gick över ganska snart) och den större delen av klassen hade suttit uppe runt elden till fyra på morgonen och frågat ut varandra om det ena mer pinsamt än det andra. HÄRLIGT!!! Det enda som Tonåringen störde sej på (med ett fniss) var att de andra kallat henne ett litet sött troll när alla små, söta kruslockar dök upp som en gloria runt hennes ansikte av nattfukten. Mammas söta troll, så de så!

Jag bara älskar de där stunderna som jag får på tu man hand med mina stora älsklingar!

Kvällen blev, som synes ovan, en aningens kaotisk! ;)

Inga kommentarer: