tisdag 4 januari 2011

40 mils snöoväder

Såhär kul är det...

Igår försvann mitt (massa fula ord) internet IGEN, men det gjorde inte så värst mycket eftersom jag enkom ägnade dagen till att packa och "städa" ur bilen...

Idag däremot så styrde vi kosan och for närmare 40 mil rätt över Sverige, i full snöstorm (förlååååt BP att jag tog med mej mer av det där läskiga vita ;) ) med otåliga ungar... Det blev en spännande resa må ni tro!

Tyvärr så lyckas jag inte koppla upp min dator mot det trådlösa nätet vilket innebär att det kommer bilder vid ett senare tillfälle.

1 kommentar:

BP sa...

Jamen hallå Shannara - du verkar iaf har kommit fram!!! Stort GRATTIS till den bedriften. Vet inte hur du lyckades - själv tog jag tåg/buss in till stan idag. My big hero har slagit till igen - you!!!
Att det var "spännande" kan jag tro...
Ta över kompisens nätverk istället - om du vill visa bilder alltså;-)
Okay då, jag förlåter dig för ytterligare fyra cm av den vita skiten - bara ni alla är välbehållna. Dessutom är det maken som gräver fram bilen imorgon.

PS. Läs mitt mejl och hör av dig. Om jag "landar" vid Tumba station (där jag aldrig har varit) när du kan/vill/känner för det så klurar du ut ett fikaställe (eller din kompis gör det) så gör jag en 8 mils resa tvärtsöver 08. En baggis med tanke på dina 40 mil idag...
... väck mig inte förrän klockan 10:00 bara ;-) Ds