lördag 7 april 2012

Försenat aprilskämt?

Hittade just en insändare i VF som fick mej att tappa hakan, minst sagt! Läs den här>>>

Personen som skrivit insändaren verkar inte ha alla hästar hemma, man kan fundera på hur gammal denna herre eller dam egentligen är. NÄR ställde man sitt sjuka, gråtande barn utanför en livsmedelsbutik??? Har aldrig hört talas om något dylikt... Kanske på den tiden då butiken inte var större än en liten kiosk och man berättade över disk vad man skulle ha???

Man kan bli upprörd över mycket dumt här i världen... Hundar i butiken? Seriöst... Blah...

2 kommentarer:

BP sa...

Ursäkta Shannara - men jag gapskrattade åt inlägget. Har faktiskt aldrig tänkt sådana tankar, jag lovar... men. Nej jag skämtar bara å hundar vill jag då verkligen inte ha i affärer heller;-)

Kul att du kommer till nollåtta igen. Det är ju Påsklov! När åker du hem? sms:a om/när. Vi kanske kan träffas igen, det vore himla kul:-)

Pillargontanten sa...

Haha, den läste jag också....
Gillade speciellt raderna om att man kunde ha hunden med sig istället ;)

Ibland funderar man....