torsdag 6 juni 2013

Slappardag!


Idag smet jag ner och åt frukost ensam innan ungarna vaknat. Lugnt och skönt! Men jag är ganska säker på att med sådana här frukostar så har vikten ökat markant när vi kommer hem igen! Haha, det kanske är tur att man inte är på semester så ofta!

Efter en morgonrunda i butiken med det morgonpigga gänget så tillbringades förmiddagen vid poolen. Härligt när alla 21 samlas och umgås.

När klockan närmade sej två så började det kurra i våra magar så vi knallade iväg till en restaurang längre ner på gatan för att käka lunch.


Maten var helt underbar och det fanns något som passade alla! Jag tog en sallad med sesamfrömarinerat, grillat nötkött och grillade jordnötter.


Eftermiddagen tillbringades på stranden. Bad i medelhavet och thaimassage. Så skönt för min rygg.




När kvällen kom sprang ungarna iväg för att köpa godis och sen sprang de mellan rummen och pratade, skrattade och gjorde sej i ordning för utgång medan vi vuxna samlades på en balkong med ett glas sangría. Jag lovar att mina skrattmuskler i magen kommer ömma rejält imorn. Jag har skrattat så tårarna sprutat.


Kvällens utgång bjöd på ABBA-sånger...

...alkoholfria drinkar...

...och innan vi visste ordet av så var ett gäng av våra tjejer och killar uppe på scenen och underhöll publiken. Bland annat min dotter som står längst bort.

Det har varit ytterligare en lång och spännande dag. Imorgon väntar nya äventyr i Barcelona.

Inga kommentarer: