lördag 12 mars 2016

Det var det där med antalet timmar...

Tiden bara rusar iväg! Mellan jobb, skola, matlagning, proviantering, städ, läxor, judoträningar, kör och taxiverksamhet till olika vänner hinner Mamman knappt få sömn och än mindre blogga. Mars är dessutom den månad på året då värken oftast är värst och humöret lägst. :(

Sen senaste inlägget har det dock hänt massor. Det har varit borttappat busskort och trasig mobil med påföljande panik. Punktering på bilen... mammapanik! Sjuka barn och sjuk katt.

Mamman och stora dottern har varit på begravning för goaste farmor Britt, småbarnens bonusfarmor.

Vi har fortsatt packa upp våra liv. Projektor, filmduk och taklampor har kommit på plats.

Frysen har gått sönder, fel soffa levererats och lampan över matsalsbordet pajat.

Vi har även hunnit njuta av ett glas vin framför en film med goda grannar, Älskling och bonussonen har åkt slalom och Mamman har varit på bio med sina fyra små änglar.

Dessutom har vi firat Jesper på 12-årsdagen! Så chockad och glad som han blev över sina presenter, så har jag aldrig sett honom förr. Så lycklig, det värmer mammahjärtat länge!!!

Milo har hunnit tappat sin första tand så nu är han stor förstår ni! ;)

Nu ska jag masa mej ut i köket, jaja, jag vet att klockan är två på natten, men jag tror Älskling vill ha mer hjälp med att installera den nya kylen och frysen.

Kram och trevlig helg på er gänget!

1 kommentar:

BP sa...

Det var ju det jag sa förut: hur f*n hinner du att blogga...

Att du har fullt upp förstår jag, men hur lång tid tog det dig att adda upp denna härliga bildkavalkad:-) Love it:-)))) Å Miro är ju sååååååååå cool:)