torsdag 25 augusti 2016

Plock, simborgarmärken och packning

Måndag, tisdag och onsdag... var tar dagarna vägen?


Måndag morgon började med en promenad till skolan med Milo. Skönt!

Förmiddagen tillbringades med plock och lite lek med kameran och rosorna. Eftermiddagen försvann utan att jag ens minns vad jag gjort. ;)


På tisdagen röjde jag som bara busen på förmiddagen. Letade efter passet... överallt! Nästan så jag fick panik innan jag fann det...

På eftermiddagen var jag och grannmamman till badhuset med alla barn och mina två små tog sina simborgarmärken!


Igår var det tidig morgon. Jobb, fritids och skola!


När jag kom hem kom goa Tonje och Robert. Tonje friserade både Jonte, Mamman och Älskling. Tack så jättemycket!!!

Kvällen gick i ett. Barnen kom i säng och vid halvelva lyckades jag äntligen packa resväskan. Kom i säng halvtvå inatt och klev upp fyra imorse.

Nu sitter jag, älskade mami och mina underbara systrar i bilen på väg till flygplatsen.


Bara så alla vet... jag har världens bästa, underbaraste, goaste Älskling!!! Tack Jonas för att du tar hand om alla ungar så att jag får göra det här!!!

1 kommentar:

BP sa...

Villa fantastiska bilder på spindelnäten!
Vart du än hamnar önskar jag dig en helt underbar semester som du är sååååå värd. Hoppas hotellet har wifi så att du kan blogga!