torsdag 31 december 2009

Väntan är oooolidelig / Waiting

Nu sitter alla här och väntar på att klockan ska bli tolv. Barnen vid tv:n och jag här en snabb sväng. Champangeglasen som vi ska skåla i står och väntar, köket är undanstädat efter vår goda middag.

Tänkte passa på att visa några foton från årets sista dag, det allra sista inlägget detta året, året då jag startade min blogg OCH nådde längre än mitt första delmål på 50 unika besökare per dag!

----------------------------------------------------------------------

Now all of us sits here, waiting for the clock to turn twelve. The kids by the tv and I by the computer for a short while. The champagneglasses are ready and waiting, the kitchen is clean after our good three course dinner.

I'm going to show you a few photos from the last day of the year, the last post in my blog for this year, the year when I started my blog AND reached further than my first goal, 50 unique visitors a day.

----------------------------------------------------------------------

En alldeles underbart solig, kall dag var det ute idag.
A lovely, sunny, cold day outside today.

Solnedgången på baksidan.
Sunset from my balcony.

Solnedgången från framsidan.
Sunset from my kitchen.

Förrätten
First course

Huvudrätten, utan sallad
Main course

Mitt enda glas vin, så gott!
My one and only glas of wine, tasted so good!

Efterrätten
Dessert


Återigen, ha ett gott nytt år alla goa, glada, sura och allmänt störda människor överallt i världen och naturligtvis så får alla ni normala människor också ha ett underbart 2010!

----------------------------------------------------------------------

Once again, have a happy new year all of you happy, nice, angry and disturbed people all over the world and of course I hope all of you normal people also will have a lovely 2010!


(Och sist men inte minst ett litet meddelande till BP: Vad då avsaknad av socialt liv? Trodde det var det vi hade här nu? *asg* ;) Absolut älskar alla dina kommentarer som jag får och ber om ursäkt för att jag inte lämnar så många hos dej då jag är inne och läser. Gott Nytt till dej med, om du inte tycker att du passar in i kategorierna här ovan. Haha)

1 kommentar:

KaosJenny sa...

God Fortsättning på dig Shannara Kram