fredag 1 januari 2010

Nu är nya året här, med mycket glädje hoppas jag!


Det nya året kom med både skål och raketer.

Nu hoppas jag att ni alla får en underbar fortsättning på det nya året.

Här började det nya året med en skrikande, sur, arg Snuffla 06,27 denna morgon. Tack och lov så somnade hon om efter att ha hoppat och skrikit på Snotti som redan kommit ut till mej i sängen och tagit den plats som hon uppenbarligen anser vara hennes.

Nästa gång det blev oväsen var vid tio och inte för än halvtolv hade frukosten hamnat i våra magar. Nu är vi bara allmänt slappa och slöa! ;)

Tänk att jag lyckades fånga raketer på bild här ute mitt i ingenstans utan att vi sköt några själv. =)

Puss och Kram

2 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Som här då, en redig slappedag:)
God fortsättning!

BP sa...

Låter ju som en drömmorgon för dig ;-). Menar du att du tog bilden alldeles själv? Den är ju kanoon. Själv misslyckades jag totalt med mina nattbilder. Undrar om det är kamerans fel...
God fortsättning på dig!!!