torsdag 17 december 2009

Som kolan

Jag är så seg idag, seg likt kolan som vi förhoppningsvis ska åstadkomma i eftermiddag.

Fluffar runt här i nattlinne, med Ior och Nalle Puh på, och mina härliga rosa tofflor. Har precis avslutat ett telefonsamtal med K som varade i exakt tre timmar och tio minuter!

På den tiden hann vi båda fixa lunch, jag hann att diska, plocka undan, amma bebisen och de två små hann sova middag. Det var så skönt att få prata och prata och prata med en annan vuxen människa medan jag tog reda på en del av skiten här hemma!

Ute skiner solen, men det är bitande kallt. Ska trots det försöka ta mej ut en sväng med ungarna nu, innan Mormor kommer och ska fixa godis med dem!

1 kommentar:

Ida sa...

Finns inget härligare än att skutta runt hemma iförd "pyjamaskläder". Din bloggdesign är otroligt snygg oxå måste jag bara påpeka :) !