söndag 22 juni 2014

Nu tar vi nya tag!

Äntligen har bloggen uppdaterats och det rejält! Jag menar, någonstans måste jag ju någon gång göra av alla bilder som jag tar med tanke på bloggen. Nu bjuder jag på fem månaders bildbomb! =)

Vill ni se bilder på blommor, utflykter och de nya bebisarna så kikar ni på "Och våren blev till sommar"


Vill ni se bilder på mej, min mat och läsa om min största prestation sen viktresan startade så går ni raka vägen in på "Me, myself & I" och för er som ääälskar fotboll så kan ni läsa om RIKTIG fotboll här>> ;) ;) ;)

Sov underbart gott, det ska jag göra nu och ladda för en full vecka på jobbet, två fotbollsavslutningar och en konfirmation full med gäster till helgen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hurra! Vad roligt att du är tillbaka!
Tack för alla inlägg. Sandra