torsdag 11 februari 2010

Bullar med choklad

Igår kom Mor och Far med flyget till Gardemoen. De tog en kaffe där tillsammans med sin chaufför ;), till kaffet köpte de bullar. Bullarna var såååå otroligt goda så att de köpte med ett gäng hit så att jag och alla kidsen kunde fika idag.

Efter maten kom bullarna fram. Släta bullar med bruna bitar i. Barnen tog en tugga var och såg saliga ut. "Mamma, det är chokladbitar i!"

Nåväl, jag röjde undan i köket och la lillen att sova middag... Sen tog jag fram min bulle, satte mej i lugn och ro med en tidning och tog ett bett av bullen med god aptit. Choklad råkar ju vara det bästa jag vet.

MEN i min bulle var det fullt med RUSSIN istället, det absolut vidrigaste jag vet! Döm om min förvåning. Jag visste inte om jag skulle spotta eller svälja så jag tog en tugga till, trodde kanske att jag hade fått fel på smaklökarna? URK, russin igen!

Hur vågar ni med mej skämta aprilo redan i februari va?

Inga kommentarer: